Hej!
Har byggt om en liten garderob här hemma som är cs 1x2 meter till mitt datorrum. Garderoben är i sovrummet vilket gör att jag har en heltäckningsgardin som draperi som jag drar för är frugan sover och jag sitter uppe på kvällarna. Problemet är att det kan bli ganska varm så jag har inte så mycket val mer än att sitta i enbart kallingar.
Finna det något enkelt sätt att ventilera luften? Har ett frånluftsrör i taket i garderoben då vi Har FLVP men värmen försvinner inte. Skulle behöva ha in frisk luft som är lite kyligare. Bakom en vägg är utsidan av huset, och de andra 2 går till hallen och ett av barnens rum. Alla förslag och tips är välkomna.