Hej!
Först och främst vill jag tacka för er alla som besvarar på min fråga! Högst uppskattat!
Jag undrar följande: en byggfirma ha lagt sina kanaler ovanför undertaket och hävdat att man ska ha det så. Blir lite nyfiken då jag aldrig har sett det tidigare. "Täpper" inte det till sen när man lägger undertaket?
Mvh Jimmy
Först och främst vill jag tacka för er alla som besvarar på min fråga! Högst uppskattat!
Jag undrar följande: en byggfirma ha lagt sina kanaler ovanför undertaket och hävdat att man ska ha det så. Blir lite nyfiken då jag aldrig har sett det tidigare. "Täpper" inte det till sen när man lägger undertaket?
Mvh Jimmy
Det är ju det vanliga. Tyckte det såg ut som avsättningarna hamnat lite off, men det kan vara en synvilla. Har sett att man löst det med flex istället för att bygga med böjar i sådana fall, för att hamna mitt i plattanDemmpa skrev:
Klicka här för att svara


