Hej!
Vi har flyttat in i ett radhus. I tvättstugan finns det en dörr ut till tomten/gatan. Den dörren har ett ganska grovt galler mitt i sig där all kall luft kommer in utifrån.
Jag misstänker att tvättstugan tidigare inte var en tvättstuga och inte heller hade en ingång från huset, utan var någon sorts förråd som man bara kom till från utsidan.
Frågan, kan man bara sätta för det här tillsvidare så man slipper frysa? Och vad kan man sätta för med?