K _KirderF_ skrev:
Varför är de draget två separata nollor mellan dosorna? Han han verkligen koll att de gick att tjuva strömmen från fläkten till uttaget och att de är gjort på rätt punkt?
Ja

M mortybass skrev:
Hej
Jag bor i en villa och min helt fungerade ventilation har lagt av. Motorn är bara ett år gammal. Vet någon hur jag ska fixa den?
Överhettningsskydd som sagt upp sig?? Durrar fläkten e kondningen kass. Så de är bara å börja mäta. Fläkten går jue att tjuvkoppla så ser du om den går eller inte. Sitter de nån reostat i köket???

J jonaserik skrev:
Här finns kopplingsschema
[länk]

EDIT såg nu att det är tvåstegsmotor, var sitter väljaren, i fronten på fläktkåpan kanske, en felkälla
Jag är ledsen men det finns ingen väljare.
Bara en ratt för termostaten och en knapp till återsällningen

Här är bilden

• Inre del av en ugn eller värmepanna med elektriska komponenter, ledningar och en varningsetikett.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
B Belastar skrev:
Överhettningsskydd som sagt upp sig?? Durrar fläkten e kondningen kass. Så de är bara å börja mäta. Fläkten går jue att tjuvkoppla så ser du om den går eller inte. Sitter de nån reostat i köket???
Kodningen.är ny. Fläkten dörrar inte. Just nu den.är nere? Ingenting finns i köket.
Hur kan jag tjuvkoppla så att säkerställa att fläkten går eller ej?

No offense Frans. Men den där apparaten är avskriven, byta sig till ett nytt aggregat.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.