1 565 läst ·
21 svar
2k läst
21 svar
Ventilationen har lagt av
Överhettningsskydd som sagt upp sig?? Durrar fläkten e kondningen kass. Så de är bara å börja mäta. Fläkten går jue att tjuvkoppla så ser du om den går eller inte. Sitter de nån reostat i köket???M mortybass skrev:
Kodningen.är ny. Fläkten dörrar inte. Just nu den.är nere? Ingenting finns i köket.B Belastar skrev:
Hur kan jag tjuvkoppla så att säkerställa att fläkten går eller ej?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden

