Kommer dra fram el till ventilerna, skulle det bli behov av fläkt pga fukt eller mycket vistelse i utrymmet så går det att montera. Tänker typ en PAX calima som har lägst flöde på underhållsläget, ca 30m3/h.
Ett annat sätt att få bort fukt är ju en avfuktare så slipper man dra in massa kall luft i onödan. Den ger ju även lite värme även om det är ineffektiv värme.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.