Just nu ser det ut följande:en 160mm Väggstos och 220cm längre bort sitter köksfläkten.
Vad ska jag sätta på det här avstånder? Ska jag sätta en slang på hela anståndet eller ska jag sätta kanske en 150cm spirorör sedan slang? Att sätta en slang skulle vara lättast, men jag tänkte att när fläkten är igång så kommer den kanske börja röra på sig och göra extra oljud?