Jag har kört mitt ångbad i mer än 10 år nu och har ingen speciell ventilation.
Avsluta ångbadet med att spola lite kallt vatten genom ångorna så försvinner de snabbt. Du kan sen ha dörren på glänt så att resterna sipprar ut sakta, då gör de inte någon skada.