Vi ska bygga 1,5 planshus med "nyckelfärdig" entreplan. Jag undrar vad jag behöver för att göra ventilationen på övervåningen?. Jag kommer att använda en NIBE Fighter 900 frånluftsvämrpump.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.