K Kenta-63 #1 Medlem · 30 inlägg 20 feb 2006 15:50 Kenta-63 Medlem 30 inlägg 20 feb 2006 15:50 #1 Jag behöver tips och råd hur jag skall göra med ventilation på övervåningen, enl Ä-hus måste tilluftsventilation anordnas genom att montera en tilluftsventil över ett av fönstren i varje gavelspets, hur skall man gå tillväga? Tacksam för svar.
Jag behöver tips och råd hur jag skall göra med ventilation på övervåningen, enl Ä-hus måste tilluftsventilation anordnas genom att montera en tilluftsventil över ett av fönstren i varje gavelspets, hur skall man gå tillväga? Tacksam för svar.
S sanne78 #2 Medlem · Skåne · 454 inlägg 23 feb 2006 21:29 sanne78 Medlem Skåne 454 inlägg 23 feb 2006 21:29 #2 köp 2 st fresh 90.. insallationsanvisnigar finns med.. har själv satt in 2 st presis som du behöver.