Jag behöver tips och råd hur jag skall göra med ventilation på övervåningen, enl Ä-hus måste tilluftsventilation anordnas genom att montera en tilluftsventil över ett av fönstren i varje gavelspets, hur skall man gå tillväga?
Tacksam för svar.
 
köp 2 st fresh 90.. insallationsanvisnigar finns med.. har själv satt in 2 st presis som du behöver. ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.