Har en källare som är helt luktfri, dränerad och inte möblerad så allt är bra så långt.
Finns 2 hål i murstocken, en i tvättstugan och en i ”pann-rummet” där vi endast har en fjärrvärmecentral.
Vi har en ”spa-avdelning” i ett av rummen och där har vi en fuktstyrd fläkt från jula.

egentligen har jag inga problem men jag vill undvika att få det i framtiden.
Fläkten går hela tiden nu vilket inte är så konstigt iom luftfuktigheten men då läste jag någonstans att det är inte bra heller då det drar in ny varmluft och därmed blir mer kondens.

sen läste jag någonstans att man ska försöka täta så mycket som möjligt och sedan köra med luftavfuktare.

vad säger ni experter?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.