Hej alla klokare!
Vi har en ventilationsaggreagtor: acetec A70T.
Nu är det riktigt kallt i vår villa, vi pratar om 15-16 grader. Vi har elementen på full värme i varje rum och elementen är väldigt varma, men ändå är det väldigt kallt.
Börjar undra om det är något med ventilationen.
Vi har aggregaten alltid på, minst ”volym 1”. Dessutom har vi utomhusventiler också.
min fråga är vad ska vi göra? Hur stänger man av ventilerna?
Vi har en ventilationsaggreagtor: acetec A70T.
Nu är det riktigt kallt i vår villa, vi pratar om 15-16 grader. Vi har elementen på full värme i varje rum och elementen är väldigt varma, men ändå är det väldigt kallt.
Börjar undra om det är något med ventilationen.
Vi har aggregaten alltid på, minst ”volym 1”. Dessutom har vi utomhusventiler också.
min fråga är vad ska vi göra? Hur stänger man av ventilerna?
https://www.acetec.se/evoair-a70t-epp-g2-ventaggregat/
Allt finns i själva aggregatet.
Filterna drar man bara rakt ut och trycker i nytt filter, exakt vilket filter det ska vara står i manualen.
Allt finns i själva aggregatet.
Filterna drar man bara rakt ut och trycker i nytt filter, exakt vilket filter det ska vara står i manualen.
Klicka här för att svara


