Hej,
Funderar på hur jag ska lösa ventilationen i mitt nybyggda garage. Det är isolerat med 165mm i väggarna och 240 i tak. Och ska värmas så att temperaturen inte sjunker under 10 grader på vintern. Bilen kommer vara i garaget så det blir ju lite tövatten på vintern med fuktig luft som följd.
Idéer?