Hej,

Funderar på hur jag ska lösa ventilationen i mitt nybyggda garage. Det är isolerat med 165mm i väggarna och 240 i tak. Och ska värmas så att temperaturen inte sjunker under 10 grader på vintern. Bilen kommer vara i garaget så det blir ju lite tövatten på vintern med fuktig luft som följd.

Idéer?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.