1 502 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Ventilation garage
Hej håller på att bygga garage och hade tänkt borra hål för ventilationen men frågan är vart? Kommer att ha en luftvärmepump i bakre hörnet så jag antar jag måste ha någon frånluft någonstans?
Garaget är 35m2
Mvh
Jesper
Garaget är 35m2
Mvh
Jesper
Klicka här för att svara
