Halloj!
Håller på att renovera ett badrum & har en fråga gällande ventilation.
Innan jag rev ut allt så satt det en ventilation i taket (en vanlig tallrik) eller vad man säger.
Min tanke är att sätta in en pax fläkt på ytterväggen, är det en bra lösning?
Eller ska man gå på den ventilation i taket som redan sitter?
Om jag inte går på ventilationskanalen som sitter i taket, vad gör jag isåfall med den?
Mvh
 
Vad finns i andra änden av kanalen, en fläkt ?
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Vad finns i andra änden av kanalen, en fläkt ?
Det vet jag inte, hittar inte vart den går..
 
Känns det ett sug i kanalen ? Annars ta upp hål för fläkt i väggen
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Känns det ett sug i kanalen ? Annars ta upp hål för fläkt i väggen
Okej. Ska jag isåfall bara låta den vara öppen? Eller ska man sätta igen den på något vis?
 
R Riingen skrev:
Okej. Ska jag isåfall bara låta den vara öppen? Eller ska man sätta igen den på något vis?
Pluggas och försök hitta andra änden
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.