Återigen skrapat en trisslott efter en lång serie med nya lotter..
Denna gången blev det äntligen nitlott
Kan dock inte minnas att jag känner någon som vunnit rejält på Triss..
Med dagens it samhälle så borde det läcka ut snabbt på fb m.m
Har ni eller känner ni någon som med säkerhet vunnit rejält på Triss?
Denna gången blev det äntligen nitlott
Kan dock inte minnas att jag känner någon som vunnit rejält på Triss..
Med dagens it samhälle så borde det läcka ut snabbt på fb m.m
Har ni eller känner ni någon som med säkerhet vunnit rejält på Triss?
Det beror på vad du menar med "rejält". En jobbarkompis tjej vann 100 000. Det hade då jag inte tackat nej till!
Å andra sidan köper jag i stort sett aldrig lotter så chansen att jag vinner är ju ruskigt minimal.
Å andra sidan köper jag i stort sett aldrig lotter så chansen att jag vinner är ju ruskigt minimal.
100 000 är ju mycketDalbotös skrev:
Kanske där rejält börjar
Jag känner de som vann det första TV-skrapet, 5 miljoner i rutan. Egenföretagare med bilar, de betalade av bilarna så att sonen som också fanns i firman kunde känna sig lite tryggare. Det var precis före jul, så de firade med att åka till en lokal julmarknad. Såg dem stå och fundera över en tomte för ca 100 kr och sedan inse att de faktiskt hade råd. Varsin fika för 10 spänn blev det också :-D
Tyvärr drog LOU igång i samma veva och små firmor har inte en chans att vinna landstingets stora upphandlingar av länstäckande transporter, så firman sket sig ändå något år senare, men då hade han gått i pension. Taskigt för sonen dock, som fick gå från företagare till anställd i stort företag
Tyvärr drog LOU igång i samma veva och små firmor har inte en chans att vinna landstingets stora upphandlingar av länstäckande transporter, så firman sket sig ändå något år senare, men då hade han gått i pension. Taskigt för sonen dock, som fick gå från företagare till anställd i stort företag
Rätt lustigt, vi var ute och åt för att fira att en vän fått nytt jobb. När vi sitter och äter så får hon ett samtal, hon har fått ett förstahandskontrakt på en lägenhet hon vill ha.
Till desserten så skrapar hon en trisslott och vinner 10 000:-
Det mesta jag har vunnit på Triss är 100:-
Till desserten så skrapar hon en trisslott och vinner 10 000:-
Det mesta jag har vunnit på Triss är 100:-
Köp en lott? Nej juste done that...oobum skrev:
25 kronor är min högsta bedrift hittills. Inte ens 50! Är ju för dåligt, aldrig vunnit sen de höjde till 30 kr för en lott.
Tror att det dröjer innan jag vinner de där 25 000 i månaden. Men de hade suttit som en smäck!
Tror att det dröjer innan jag vinner de där 25 000 i månaden. Men de hade suttit som en smäck!
Frågan berättade att de haft samma diskussion på sitt jobb och en kollega berättade att hon en gång skrapat fram 100 000:- på en triss! När förvåningen/chocken börjat lägga sig insåg hon att hon även skulle skrapa det där lilla fältet... och där står det x10!
Nån på svenska spel måste ha humor, det blir ju dubbel glädje!
Nån på svenska spel måste ha humor, det blir ju dubbel glädje!
För många år sen så gick jag och några kollegor ihop i ett spel
Vi köpte trisslotter för 1000kr var, sen la vi alla i en hög.
Vann småvinster på ca 50%
Sen köpte vi nya trisslotter
Osv
Inga högre belopp med utan någon hundring som mest.
Ändå köper jag lotter ibland :/
Vi köpte trisslotter för 1000kr var, sen la vi alla i en hög.
Sen köpte vi nya trisslotter
Osv
Inga högre belopp med utan någon hundring som mest.
Ändå köper jag lotter ibland :/