Jag önskar tips på var man köper badkar i Malmö/Lund-regionen. Lindströms, Golvpoolen och Bauhaus känner jag till men deras utbud är inte direkt imponerande med tanke på vad som finns hos respektive tillverkare på nätet. Man vill ju gärna se de kar man hittar på Neptun, Royal Scandiavia, Svenska Badkar och allt vad de heter och även veta vad de kostar. Kanske t.o.m. springa på ett erbjudande... :)

Jag hörde att man ska akta sig lite för de mindre pumparna (600W) som sitter i karen, man bör hålla sig till de större på 1200W. Är det att betrakta som försäljarsnack eller ligger det något i det? Det heter att de mindre pumparna gärna lägger av efter något år.

Alla tips emottages med stor tacksamhet :)
Mvh
Thomas

Svenska Neptun har sin fabrik och utställning i Helsingborg. Man kan provbada om man vill, de har ett litet rum som man kan stänga om sig och byta om och bada i (2 eller 3 kar). Vi gjorde det mitt i sommaren och det kändes konstigt...vi var enda kunderna eftersom alla andra var på beachen...det är väl bara vi som tycker att riktigt vackra sommardagar är bra att shoppa på, ingen annan i affärerna...

Adress: Grustagsgatan 13 i Helsingborg

/ama

Lindströms i Lomma har ett relativt stort utbud.

Har också provbadat hos Svenska Neptun :)
Jättebra för då hör man även om det är ett bullrigt eller tyst badkar.
Svenska Neptun är ju kända för att ha tysta badkar.

Är verkligen utbudet så magert? Är det bara Neptun i HBG som gäller om man vill se fler än ett kar i samma prisklass?

Mvh
Thomas ???

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.