100 416 läst ·
759 svar
100k läst
759 svar
Vem betalar för katt-vandalism?
Säg mig. Om du är så tuff. Varför vågade du inte tala om att du skjutit katten på det där mötet? Eller är du egentligen den lilla patetiska nolla du framställer dig som.B Baronen2 skrev:
Staffans
Endast en lågutbildade måste bli personlig. Speciellt när man förlorar. Tyvärr kan jag inte sjunka till din nivå.J JohanLun skrev:
Många lågutbildade här idag. De var inte jag som sköt katten. Men jag vet vem som gjorde det. Stor skillnad.Staffans2000 skrev:
Tuff? Det är ju inga krokodiler Baronen slåss med med händerna. Att han är feg och oärlig har vi redan förstått. Att hans licens och uppdrag hos kommunen skulle ryka om nån spårade IP adressen och anmälde vet vi också. Men jag tror det är mest sannolikt att hen är ett nättroll som inte alls skjuter några katter på officiellt uppdrag utan önskar att han var en tuff jägare men inte ens klarade de proven. Han kanske är kommungubbe som går runt och krattar löv och låtsas krattan är ett gevär? Han vågar ju iallafall inte säga i vilken kommun han jobbar.Staffans2000 skrev:
Men jag gissar också han nog lyckats plåga ett antal djur på riktigt?
Haha. Vad har du för utbildning då?B Baronen2 skrev:
Nivån på tråden var redan så låg att den inte kan bli lägre!
Förlorar ser jag det inte som, jag tycker lagen är helt OK, så länge den följs. Det är du och Nissens som vill ta lagen i egna händer för att ni inte tycker den fungerar. Att du bryter mot lagen (vilket du skrivit om tidigare) är väl inte värre för mig än att det går runt massa folk med våldsproblem. Så länge du håller dig till katter och inte börjar med fällor och skit som drabbar barn och medmänniskor så finns det värre folk att bura in.
Det är det som är det oroande. Förhoppningsvis ger "det" bara utlopp för sina patetiska fantasier fjollan får i duschen. Men förr eller senare kan "det" övergå från att trampa på sniglar till att plåga andra djur. Kvinnor är "det" uppenbarligen rädd för.J JohanLun skrev:
Och, Nej. Någon kommunjägare, är "det" inte.
Staffans
Nej. Ingen skillnad, för den rättrådige, vill säga. Men den kategorin tillhör uppenbarligen inte du.B Baronen2 skrev:
Fega pojkar får inte kyssa vackra flickor. Men det vet du redan.
Staffans
Om du nu jobbar med det kan du inte berättar exakt var du jobbar? Om du nu inte vill det tolkar jag det som antingen ljuger du eller så utför du ditt sk jobb på ett olagligt felaktigt vis och måste dölja det. Så vilket är det? Är du reko har du inget att dölja så visa nu hur det ligger tillB Baronen2 skrev:
Glöm det, "det" är för feg!K Krille_90_ skrev:
Staffan
Feg eller ej jag ser det som om allt är så korrekt som det påstås finns ingen anledning att inte svara på min fråga. Då utför personen ju sitt jobb.Om svaret uteblir eller är undvikande så har vi antingen med en mytoman att göra eller någon som är kriminell och borde få stå till svars. Så upp till bevisStaffans2000 skrev:
Nån som inte är reggad på forumet behöver väl iofs inte följa forumreglerna, men endast den som driver forumet har ju plättlätt att ta reda på vem denne Baron är. Men eftersom han mest troligt är en kommungubbe med kvast och bara trollar lär ingen göra sig besvär. Även om han nu är ute och kryper i buskarna och skjuter djur lär det vara svårt att få honom dömd när polisen inte ens lyckas ta gäng som skjuter barn. Jag tycker bara det är tragiskt att på forum slå sig för bröstet och låtsas vara bra och tuff när man gör olagliga saker. Det är ju som sagt katter och inte krokodiler vi talar om så det är inte ens tufft. Men vissa har inte lyckats med något viktigt i livet och att då få vara tuff på ett forum kanske ger någon slags falsk självkänsla. Jag kan bara hoppas att Baron inte sitter ensam i ett litet hus nånstans utan har nån familj att ta hand om istället för att sprida hat på forum.P pmd skrev:
Hoppas kan man alltid. Men sannolikheten är närmast noll. För vilken kvinna gillar fega skrytmånsar som skjuter katter. Inte många, kan jag säga. Det är därför "det" försöker hävda sig här.J JohanLun skrev:
Bara namnet "Baron" är ett varningstecken.
Staffans