Det är en finsktillverkad panna.
Tillverkaren heter tydligen Jäspi. Någon annan kanske vet om dom brukar göra bra grejjer eller inte?
Var oxå inne på en Calmar, men denna verkar klart intressant..
Förstår jag prislistan rätt så kostar den 4270 Euro i finland, så priset i sverige verkar ju inte helt fel??!
 
Finns det inget direktspjäll??
Kan ju va bra för att det inte ska ryka in då man lägger på mer ved..

Lundbergsvärme säljer Calmar V33 för 32250:- inkl moms o frakt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.