Hej vår panna har blivit för varm och stängt ner sig nu 2 ggr på kort tid. Den har fungerat som vanligt några gånger mellan gångerna. Och det är vid uppstarten. När den hoppar igång igen så går den som vanligt. Har inte ändrat några inställningar på primär och sekunderluft. De två gånger den stängt ner har det varit kallt runt -5,-9och klart ute. Förslag?