Hej vår panna har blivit för varm och stängt ner sig nu 2 ggr på kort tid. Den har fungerat som vanligt några gånger mellan gångerna. Och det är vid uppstarten. När den hoppar igång igen så går den som vanligt. Har inte ändrat några inställningar på primär och sekunderluft. De två gånger den stängt ner har det varit kallt runt -5,-9och klart ute. Förslag?
 
Prova att leda bort mer vatten med hjälp av shunten. Vad har du för modell? Bilder hjälper.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.