747 läst ·
5 svar
747 läst
5 svar
Vedolux 55 , pris begagnad?
Hej!
Pga byte till bergvärme så ska gården koppla bort vedpannan och sälja en Värmebsronen Vedolux 55 årgång 2014, till en herre i grannbyn.
Min fråga är vad ett rimligt pris skulle kunna vara då det är ytterst svårt att bilda sig en uppfattning om priset? Hittar inga liknande till salu.
Skicket är vad jag skulle kalla gott. Fungerar utan problem. Några mindre skavanker och ett keramikroster som är några år gammalt och duger nog några år till.
Tack för er input! och ja, det är trist att bli av med eldning jag vet...
Pga byte till bergvärme så ska gården koppla bort vedpannan och sälja en Värmebsronen Vedolux 55 årgång 2014, till en herre i grannbyn.
Min fråga är vad ett rimligt pris skulle kunna vara då det är ytterst svårt att bilda sig en uppfattning om priset? Hittar inga liknande till salu.
Skicket är vad jag skulle kalla gott. Fungerar utan problem. Några mindre skavanker och ett keramikroster som är några år gammalt och duger nog några år till.
Ingen?A A.bjorklund skrev:Hej!
jag hat köpt och installerat 2 beg. värmesystem. det första med tankar och allt runt omkring, gav 10 000:- för den. Ca 8 år gammal.A A.bjorklund skrev:
Nr 2 var nyare. Ca 6 år gammal gav jag också 10 000:- för. Krångla inte till det nu och tro att du hat guld i källaren. Den ska kopplas ur och kånkas upp. Det fick jag göra själv😊 Lycks till!
Klicka här för att svara