Hej tänkte höra om det finns någon med erfarenhet eller kunnande om en vedex 3000 eldad emot en 3kubiks tank.
laddomat 21 kommer att ladda systemet och en thermomatic styr shuntningen.
min fråga är... Kan man ha en 3 kubiks tank till en vedex 3000?
pannan rymmer 95liter ved.. och ska ha en medeleffekt på 33kw max 40kw
tack för svar