116 läst ·
6 svar
116 läst
6 svar
Veckotimer med separat brytare
Jag letar efter en pryl jag inte vet finns. Jag har en avfuktare jag hade velat köra när vi är på jobbet men jag vill också ha en knapp på väggen som man kan ställa in att ex slå av strömmen i två timmar. Finns något sånt? Kan sätta en timer och en en brytare i serie, men det är trångt så helst inte. Vill inte ha någon smart-hem-grej, kör redan Home Assistant till massa annat och hatar det.
Produkter som diskuteras: "avfuktare"
Avfuktare
Nedan presenteras vårt sortiment av avfuktare. Avfuktare är viktiga verktyg för att upprätthålla en hälsosam och behaglig inomhusmiljö, särskilt i utrymmen som källare, tvättstugor eller badrum, där fuktighetsnivåerna kan vara höga.
Läs mer
Menar du en smart plugg eller ett ”riktigt” uttag? Jag la till ett förtydligande att jag ville ha en plugg, men det kanske var medan du skrev.
Jag har shelly för annat och jag är sjukt trött på alla appar man måste ha installerade, nya användaravtal, grejer som dör om man byter router osv. Vill inte behöva använda mobilen alls.
Jag har shelly för annat och jag är sjukt trött på alla appar man måste ha installerade, nya användaravtal, grejer som dör om man byter router osv. Vill inte behöva använda mobilen alls.
Shellys vägguttagsplugg borde räcka. Shellyn behöver inte vara kopplad till någon router om du inte vill komma åt den på distans.
Ett tips: När man byter router så skapar man ett nät med samma SSID och lösenord som man hade innan så kommer alla prylar att anslutas automatiskt till den nya routern...
Ett tips: När man byter router så skapar man ett nät med samma SSID och lösenord som man hade innan så kommer alla prylar att anslutas automatiskt till den nya routern...
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden