Jag funderar på att installera ett VC i vår "lilla stuga", problemet är bra att stugans golv ligger lägre än avloppsledningen som den skall anslutas till. Jag vet att det finns pumpar som är avsedda att pumpa spillvatten med, men jag har klurat och funderat om det inte finns någon lösning som är bättre, det borde bli risk för frostsprängning när vattnet blir stående i ledningen. Tacksam för råd och ideer.