Har en tanke kring hur jag ska göra grundarbetet till vårt växthus. Det kommer mäta ca 15 kvadratmeter. Har förstås i ett första skede tänkt murad grund. Blir ett hiskelit grävande..puh. Detta föranleder andra tankar som jag skulle uppskatta era synpunkter kring: Min idé är då att anlägga växthuset direkt på cementplattor och därefter förankra ramen med armeringsjärn nerslagna 70-80 cm. Risken med detta skulle då vara frosten - tänker ni på något annat jag behöver tänka på?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.