Hej!
Är det någon som vet vad det är för klätterväxt som tagit sig in i sommarstugan? Syns inget på utsidan. Stugan är från mitten på 1800-talet och står på torpargrund på Öland.
Är det någon som vet vad det är för klätterväxt som tagit sig in i sommarstugan? Syns inget på utsidan. Stugan är från mitten på 1800-talet och står på torpargrund på Öland.
Absolut ingen botaniker, men det första jag tänkte på var bokharabinda. Men då borde ni ha en gigantisk sådan på utsidan också.
Klicka här för att svara





