Glömde trädgårdslangen på igår när jag gick på promenad med hundarna i 40 minuter... när jag sedan kom hem så kom det inget vatten ur nån av kranarna längre...
Inte kan väl brunnen ha sinat redan??
Kan det vara någon automatik som slagit ifrån pga det stora vattenflödet?

Har bara ett rör som sticker upp ur marken ( ca 15 cm i diameter) där brunnen är,
så jag vet inte riktigt vart man kan kolla...

Inge kul å borsta tänderna i loka melon... :P
 
hej hopp! nu rinner vattnet ur kranen igen! efter lite sökande hemma hittade frugan en brytare som det stor "flödesvakt" på... irriterande att inte jag hittade den! jag som svor å hade mig igår över att det abolsut inte fanns något sådant... ;D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.