Har bott i vårt nyinköpta hu ett par veckor nu, och under den sista veckan händer det allt oftare att vattnet (både varm & kallt) i samtliga kranar kommer stötvis och spottar & fräser. Med andra ord så finns det alltså en massa luft i tappvatten systemet.
Har borrad brunn med pump + hydrofor.
Sitter problemet i hydroforen?
Jag kan ingenting om hur hydroforen fungerar, kan någon förklara?
Tack på förhand!