883 läst ·
4 svar
883 läst
4 svar
Vattnet ska stängas av till huset
Hej!
De ska stänga av vattnet till huset så vi blir utan vatten i två dagar. Värmen går ju på separat slutet system. Mitt varmvatten går ju på pannan då jag inte har vvberedare. Om man nu använder varmvatten kommer ju inte det fyllas på nytt vatten. Är det risk för luft eller skadar man något. Har pellets och det är en gammal diompanna. Kan inte så mycket om detta. Vi ska ju inte duscha eller så men vill veta.
De ska stänga av vattnet till huset så vi blir utan vatten i två dagar. Värmen går ju på separat slutet system. Mitt varmvatten går ju på pannan då jag inte har vvberedare. Om man nu använder varmvatten kommer ju inte det fyllas på nytt vatten. Är det risk för luft eller skadar man något. Har pellets och det är en gammal diompanna. Kan inte så mycket om detta. Vi ska ju inte duscha eller så men vill veta.
Ok vi ska hämta vatten. Det jag undrar är om man tömmer pannan blir det problem då.
Ok då låter vi kranarna vara helt enkelt
Klicka här för att svara