Du lär knappast ha förstört mer än lokalt om nu borrningen är problemet. Men 20m är nära om man har ytligt vatten. Jag skulle tömt brunnen ordentligt ett par ggr,dvs spola ut flera m3 åt gången. Alltså så den blir tom, sen väntar du en dag och kör samma igen etc. Blir det inte bättre spola brunnen.