Har en Bacho vedkamin/öppen spis, med vattentank ovanför eldstaden. Har kopplat bort vattnet från kaminen, efter att jag kopplat på mig på fjärrvärme.
Kan jag fylla vattentanken med sand och fortsätta att använda kaminen, som öppen spis?
Och vilken sand ska jag använda isåfall?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.