Har en Bacho vedkamin/öppen spis, med vattentank ovanför eldstaden. Har kopplat bort vattnet från kaminen, efter att jag kopplat på mig på fjärrvärme.
Kan jag fylla vattentanken med sand och fortsätta att använda kaminen, som öppen spis?
Och vilken sand ska jag använda isåfall?