Jag har köpt ett Beulco vattenmätarskåp och ska ställa dit det nu inför rörmokeriet i en platta på mark med gjutning inom 1 vecka.
Det medföljde ett metallstativ för att ställa det på. Typ som två ben med rejäla fötter. Ska jag förbi se detta och använda armeringsjärn om jag ämnar att montera skåpet i regelvägg ? Eller ska man ändå använda stativet ? Får för mig att det är till för montering på redan befintligt betonggolv.