Jag har köpt ett Beulco vattenmätarskåp och ska ställa dit det nu inför rörmokeriet i en platta på mark med gjutning inom 1 vecka.

Det medföljde ett metallstativ för att ställa det på. Typ som två ben med rejäla fötter. Ska jag förbi se detta och använda armeringsjärn om jag ämnar att montera skåpet i regelvägg ? Eller ska man ändå använda stativet ? Får för mig att det är till för montering på redan befintligt betonggolv.
 
  • Metallstativ för Beulco vattenmätarskåp med två vertikala stödben och horisontella fötter.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.