Som man inte har nog att göra med huset(lite renovering m.m) Här om dagen så kände vi att det va lite kallt på morgonen och gick ner i källaren för att höja värmen lite på pannan.

Öppnade dörren och ställde mig frågan.. humm ska det vara 1 cm vatten på golvet i pannrummet :-/??? Nee. Tittar upp i taket fina rosor och vatten droppar det oxå!!

Nåja fram med cirkelsågen två luckor upp i trossbotten. Ett par 100 kg blöt sågspån blev det att skyffla ganska roligt faktiskt.

Ska renovera och bygga om i början av nästa år så avloppet till den duchen skulle bort ändå.

;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.