Jag har haft en läckande radiator som av diverse anledningar tog ett par dagar att hitta. Detta har medfört att det runnit ner vatten genom trägolvet och ner i isoleringen på betongplattan. Bedömt har det läckt ut kanske 2-3 liter vatten.
Nu har jag rivit upp det hela nya Kährsgolvet och tagit bort stegfilmen för att låta det torka. Kan jag komma undan med detta eller bör jag såga upp sponten och riva ur isoleringen också?
Nu har jag rivit upp det hela nya Kährsgolvet och tagit bort stegfilmen för att låta det torka. Kan jag komma undan med detta eller bör jag såga upp sponten och riva ur isoleringen också?
Duttarmajster
Renoverare
· Stockholm
· 170 inlägg
Duttarmajster
Renoverare
- Stockholm
- 170 inlägg
Jag tror helt klart att det nu är helt lugnt, det torkar ut.
Är det en avfuktare på bilden? Då har du ju hängslen och livrem med radiatorn.
Annars kan du väl köpa eller hyra en avfuktare, inte för att jag tror det behövs utan för att det ska kännas bättre
Är det en avfuktare på bilden? Då har du ju hängslen och livrem med radiatorn.
Annars kan du väl köpa eller hyra en avfuktare, inte för att jag tror det behövs utan för att det ska kännas bättre
Produkter som diskuteras: "avfuktare"
Avfuktare
Nedan presenteras vårt sortiment av avfuktare. Avfuktare är viktiga verktyg för att upprätthålla en hälsosam och behaglig inomhusmiljö, särskilt i utrymmen som källare, tvättstugor eller badrum, där fuktighetsnivåerna kan vara höga.
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
