1 015 läst ·
6 svar
1k läst
6 svar
Vattenkopplad handukstork + vattenlås
Jag har ett pyttepyttelitet element i badrummet som jag funderar på att byta ut mot en handukstork. Har någon ett bra tips på en mindre, vattenkopplad handukstork? Som vanligt får det gärna vara billigt.
Påverkar detta uppvärmningen/elkostnaden i hög grad? Det befintliga elementet är som sagt nästan obefintligt.
Dessutom skulle jag vilja ha ett snyggare vattenlås till tvättstället, gärna kromat. Har letat på diverse hemsidor utan att hitta resultat. I de flesta fall måste man köpa handfatet för att få vattenlåset
Tacksam för svar.
Påverkar detta uppvärmningen/elkostnaden i hög grad? Det befintliga elementet är som sagt nästan obefintligt.
Dessutom skulle jag vilja ha ett snyggare vattenlås till tvättstället, gärna kromat. Har letat på diverse hemsidor utan att hitta resultat. I de flesta fall måste man köpa handfatet för att få vattenlåset
Tacksam för svar.
De vattenkopplade handdukstorkarna är ganska dyra.
FMM kostar från 1100:- + moms.
Min leverantör säljer dessutom inte till privatpersoner.
Kan du installera själv? Det blir ju en del extra rördragning eftersom handdukstorken är avsedd att installeras med rördragningen i väggen.
FMM kostar från 1100:- + moms.
Min leverantör säljer dessutom inte till privatpersoner.
Kan du installera själv? Det blir ju en del extra rördragning eftersom handdukstorken är avsedd att installeras med rördragningen i väggen.
Klicka här för att svara