2 918 läst ·
24 svar
3k läst
24 svar
vattenfall publicerar bild på hempul;)
Sida 1 av 2
kolla uppe till höger på denna sidan: http://www.vattenfall.se/www/vf_se/vf_se/500776priva/506454attxv/505161nyxel/index.jsp
visst osar det hempul lång väg om den bilden
att de törs...
visst osar det hempul lång väg om den bilden
att de törs...
Besserwisser
· Västra Götalands
· 11 261 inlägg
Ja är det en behörig elektriker som gjort den installationen så har då i alla fall 99% av alla hemmapulare jag känner inget att skämmas över... 
Ja, den var inte vacker, men det säger väl mer om vilka som ansvarar för innehållet på web-siten, Vattenfall borde kanske borde överväga att organisera om lite där...
Besserwisser
· Västra Götalands
· 11 261 inlägg
Ja, vem vet. Det kanske behövs en behörig elektriker (AB(L) borde väl räcka) till det med... 
Medlem
· Västerbottens län
· 18 058 inlägg
Men vad är det för fel på den anläggningen, det är väl vattenfalls standard på den, lr.
Protte
Protte
Om man nu då ska vara riktigt petnoga så finns det eller har funnits med i vissa tillverkares monteringsanvisningar, att man maximalt får föra in 2 kablar i strömställare. (Det verkar vara en kron på bilden, och jag räknar till 3 kablar, men jag kan ju ha fel) 
Edit: Och med tanke på hur clipsen sitter så lär det vara hemmapul, och det lär väl också vara olagligt har jag hört, men det förstås, jag kan ju ha fel där också
Edit: Och med tanke på hur clipsen sitter så lär det vara hemmapul, och det lär väl också vara olagligt har jag hört, men det förstås, jag kan ju ha fel där också
Redigerat:
Kolla förbi på www.jukkas-elteknik.se
Renoverare
· Gävleborg
· 8 220 inlägg
Ja, det är en riktig klassiker, har varit med här förr, men lockar fortfarande till lika många asgarv som tidigare 
Renoverare
· Gävleborg
· 8 220 inlägg