Hej
Måste väl först säga att jag är helt nollställd när det gäller
"vatten" :-[
Men så här är det. Vi har precis flyttat och i badrummet står ett fult o stort gammalt torkskåp som inte fungerar längre. Jag förmodar att det är vattenburet eftersom inga el-ledningar är ansluten till skåpet.
Här är en bild på anslutningen
http://hem.passagen.se/beeo/
Nu kommer väl årets dummaste fråga:
" Kan jag sätta in en vattenburen radiator istället? ". Det jag menar är "Är detta
bra radiator vatten? ;D Isf Kan man använde dem befintliga slangarna eller måste dem bytas ut mot fasta rör. Vad heter sådana? Och slutligen vilken av slangarna är tillförsel och frånförsel (heter förmodligen inte så heller, men ni förstår).
Ska ringa en "rörgubbe" och vill inte göra bort mig här i byn. Så jag tackar på förhand, allra vänligast, för era svar.
Beeo