Vet ej om ni har diskutera detta förut men vad gör man när slangarna inte längre fungerar som dom ska om ca 40 år.
Tanken är ju att vi ska gjuta in slingorna i plattan och då är det ju inte "bara" att bryta upp 220 m2 betongplatta för att lägga nya.
 
Lägg slangar som räcker hundra år istället. PEX-rör lär hålla så länge 8) .
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.