Hej!
Kan jag skarva på befintlig golvvärmeslinga för att få golvvärme i min tvättstuga. Det sista som ska renoveras. Har sedan tidigare ett förberett hålrum i betongen 10*15 i hallen där jag kommer åt den befintliga slingan. Tänkte att hålrummet får vara kvar med laminat över (som jag har nu). Är detta ok med bo verket, försäkringsbolag samt måste det dokumenteras av rörläggaren?