Tänkte lägga in golvvärme när vi renoverar badrummet på entreplan. Var sätter jag lämpligast luftningen? Har den helst i källaren under badrummet men det strider ju tyvärr mot fysikens lagar.... Eller kan man kanske skippa luftningen helt?
 
I högsta punkten på golvvärmen sätter du ett T och drar ned det i källaren med en kran på.

Protte
 
Skippa luftningen och lufta enligt anvisningarna. Det går alldeles utmärkt att sätta fördelaren i källaren.
 
Tackar, precis det svaret jag helst ville ha men var osäker på om luften skulle bli omöjlig att få ur...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.