3 750 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Vattenburen golvvärme - luftning
Tänkte lägga in golvvärme när vi renoverar badrummet på entreplan. Var sätter jag lämpligast luftningen? Har den helst i källaren under badrummet men det strider ju tyvärr mot fysikens lagar.... Eller kan man kanske skippa luftningen helt?
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
I högsta punkten på golvvärmen sätter du ett T och drar ned det i källaren med en kran på.
Protte
Protte
Klicka här för att svara