Adrian73 #1 Medlem · 2 inlägg 8 feb 2021 16:49 Adrian73 Medlem 2 inlägg 8 feb 2021 16:49 #1 Hej jag har problem med vattenburen golvvärme i badrummet. Började efter att jag bytte ventil i ett annat rum. Har luftat massor men det hjälper inte. Några tips och idéer på vad som kan var fel. Bifogar en bild för att lättare se hur det ser ut. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #badrum #golvvärme #kallt #vattenburen #vattenburen-golvvärme
Hej jag har problem med vattenburen golvvärme i badrummet. Började efter att jag bytte ventil i ett annat rum. Har luftat massor men det hjälper inte. Några tips och idéer på vad som kan var fel. Bifogar en bild för att lättare se hur det ser ut.
Adrian73 #2 Medlem · 2 inlägg 8 feb 2021 16:52 Adrian73 Medlem 2 inlägg 8 feb 2021 16:52 #2 Är varmt fram till ventilen och den fungerar. Är varmt fram till luftningsventilen. Ingen värme ner vid pumpen.
Är varmt fram till ventilen och den fungerar. Är varmt fram till luftningsventilen. Ingen värme ner vid pumpen.