L larssssa #1 Medlem · Södermanland · 64 inlägg 19 apr 2014 11:18 larssssa Medlem Södermanland 64 inlägg 19 apr 2014 11:18 #1 "VA: Gemensamt vatten i området för året-runt-bruk. Endast sommarvattenledning till huset. Avlopp till sluten tank och 3-kammarbrunn." Om jag har fattat det rätt så behöver jag bara lägga om vattenledningen till huset för att få året-runt-bruk på vattnet?
"VA: Gemensamt vatten i området för året-runt-bruk. Endast sommarvattenledning till huset. Avlopp till sluten tank och 3-kammarbrunn." Om jag har fattat det rätt så behöver jag bara lägga om vattenledningen till huset för att få året-runt-bruk på vattnet?
KnockOnWood #2 Grundstött · Halland · 28 345 inlägg 19 apr 2014 13:55 KnockOnWood Grundstött Halland 28 345 inlägg 19 apr 2014 13:55 #2 Hej Larssssa, välkommen till Bygga Hus-forumet! Det låter ju som du har förstått situationen rätt. Men bäst att du tar kontakt med någon i samfällighetens styrelse, så du får fakta från rätt håll.
Hej Larssssa, välkommen till Bygga Hus-forumet! Det låter ju som du har förstått situationen rätt. Men bäst att du tar kontakt med någon i samfällighetens styrelse, så du får fakta från rätt håll.