Har på slutet fått problem med översvämning i garaget från golvbrunnen, verkar vara enbart dagvatten, ej avlopp.
Vid skyfall ute är det som att vattnet inte rinner undan och stiger då uppåt, enligt grannar så är det bara hål i marken och inget riktigt avrinningssystem i våra garage, dom har samma bekymmer, huset är byggt på 60 talet.
Det går heller inte rensa denna golvbrunn.
Min teoeri är att vid dessa skyfall så hinner vattnet inte sjunka undan och då måste jag pumpa ut vattnet.
Vad ska man göra, dra ett rör ut på gräset?
Måste man installera en pump?