yonna skrev:
Om man ska täta själv, vad är bäst att använda då?yonna skrev:
nej gör absolut inget utan att ha pratat med dem först. men tänkte som åtgärd ifall de inte skulle vilja ansvara för det.E epw skrev:
Det låter i klokt. Så länge det är en och samma entreprenör som gjort/ansvarat både ytskikt och underlag så ser jag ingen anledning till varför dom inte skulle vilja fixa detW1lliams skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 125 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 125 inlägg
Mattan kommer börja släppa tillslut i skarven när det kommer in fukt och löser upp limmet. Om företaget inte skulle vilja fixa det av nån anledning så kan du kleta tunt med Aquatät i springorna för att få det tätt, men det blir svart och tråkigt efter ett tag.
Annars så är det att svetsa om skarven som är det enda rätta
Annars så är det att svetsa om skarven som är det enda rätta
Klicka här för att svara

