På denna filmen ser jag att han tapetserar vågrätt.

Men forbo erbjuder bara våtrumstapeter som är 2000mm. Är det meningen att man ska sätta de uppifrån och ner? Då blir man tvungen att svetsa en massa vilket inte borde vara lika säkert som en hel matta från dörr till dörr.
 
T trasighammare skrev:
På denna filmen ser jag att han tapetserar vågrätt.
[media]
Men forbo erbjuder bara våtrumstapeter som är 2000mm. Är det meningen att man ska sätta de uppifrån och ner? Då blir man tvungen att svetsa en massa vilket inte borde vara lika säkert som en hel matta från dörr till dörr.
Man sätter en bård högst upp som överlappar. Så gör man för att få så få skarvar som möjligt, oftast bara en, över en dörr.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.