På denna filmen ser jag att han tapetserar vågrätt.
[media]
Men forbo erbjuder bara våtrumstapeter som är 2000mm. Är det meningen att man ska sätta de uppifrån och ner? Då blir man tvungen att svetsa en massa vilket inte borde vara lika säkert som en hel matta från dörr till dörr.