Undrar om någon som läser detta har byggt med Smålandsvillan och valt någon av deras våtrumsmattor till badrummet? I så fall, vilken våtrumsmatta (färg) valde ni, och är ni nöjda? Inte är det möjligen någon som valt den antracit grå? Funderar på den men är rädd att den blir för mörk...:eek:

Mvh Lina
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.