Hej. Har hört lite olika angående gipsen som ska vara på badrum.
Jag har totalt 24m2 endast väggar bred och höjd. En klinker sättare sa att man kan använda våtrumgips halva badrummet och halva vanliga ekonomi gips. Sedan tätskikt och folie hela badrummet.
Ni som har bättre kunskap inom det skulle ni kunna dela med er info om det?