Det var skillnad som natt och dag. Tänkte mera på kapa i luften. Det går även med en sekatör som hålls i vinkel och röres fram och tillbaka med lite lagom tryck, utan att direkt klippa av
 
Det är svårt att kapa bockfixturen med en kniv. Ännu svårare med sekatör.
 
  • Gilla
Utsliten och utdömd
  • Laddar…
U
Jag har ett V6 verktyg över. Finns 3mil söder om Stockholm. Använt till 4 kapningar.
Gått över helt till LKs system istället.
 
Hänger på denna tråden. Nu behöver jag kapverktyget, så jag undrar om någon har till salu, eller att låna/hyra ut på i närheten av Malmö/Lund eller Sölvesborg (eller på vägen däremellan)?
 
T Tornhuset skrev:
Hänger på denna tråden. Nu behöver jag kapverktyget, så jag undrar om någon har till salu, eller att låna/hyra ut på i närheten av Malmö/Lund eller Sölvesborg (eller på vägen däremellan)?
Hej! Vet att det är en gammal tråd men jag behöver låna/hyra ett
 
Är även jag intresserad av att hyra ett, i närheten av Lund/Malmö.
 
A Akhept skrev:
Är även jag intresserad av att hyra ett, i närheten av Lund/Malmö.
Jag gav upp och köpte ett eget, surt men vad gör man? Du kan hyra det för en hundralapp om du vill (så får jag lite medfinansiering till inköpet). Jag bor i Lund men verktyget ligger i sommarstugan i Blekinge. När behöver du det?
 
T Tornhuset skrev:
Jag gav upp och köpte ett eget, surt men vad gör man? Du kan hyra det för en hundralapp om du vill (så får jag lite medfinansiering till inköpet). Jag bor i Lund men verktyget ligger i sommarstugan i Blekinge. När behöver du det?
Är väldigt intresserad, har skickat pm till dig.
 
Samma situation, intresserad av att hyra/köpa ett i närheten av Linköping.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.