Hej på er alla husbyggare!
Vi håller på att välja hus. Spännande, roligt och läskigt.

Just nu är vi väldigt inne på Trubaduren 155 från Västkustvillan. Någon som har ett ungefärligt pris på den? De har semesterstängt till 4 aug. 😈 Och vi är lite otåliga.

Hur har de varit att jobba med på Västkustvillan?

Tusen tankar och funderingar men inga svar för än i augusti, om ni inte har det!

Hälsningar
Maria & Micke
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.