Hej! Vi har en Västkuststuga, byggd 1970 som vi tänker bygga ut med ett sovrum och ett badrum. Västkuststugan kan leverera dessa delar till oss, men jag undrar om det är någon som har erfarenhet av denna leverantör när det gäller tillbyggnader?
 
A Agneta_K skrev:
Hej! Vi har en Västkuststuga, byggd 1970 som vi tänker bygga ut med ett sovrum och ett badrum. Västkuststugan kan leverera dessa delar till oss, men jag undrar om det är någon som har erfarenhet av denna leverantör när det gäller tillbyggnader?
20 år senare, hur gick det?
 
Ronnie78 Ronnie78 skrev:
20 år senare, hur gick det?
TS har inte varit aktiv på forumet de senaste 19 åren...
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.