Hej!
Jag skall sälja mitt nuvarande hus och i samband med det har jag förhandlat till mig en "doldafelförsäkring" och huset blir sk varudeklarerat. Nu till min fråga: är det någon på forumet som oxå har sålt sitt hus med denna försäkring?
erfarenheter av besiktningsmannen och vad han går igenom?
vad skall man berätta eller ej berätta så det inte blir som man säger i deckarserierna " allt som sägs kan användas mot dig..". tacksam för lite synpunkter positivt /negativt.